1. Jak wygląda faktura Limes i jakie informacje na niej znajdę?


 

2. Do kiedy muszę uregulować płatność?

Opłata za usługi pobierana jest z góry. Termin płatności upływa 10 dnia każdego miesiąca.

3. W jaki sposób mogę uregulować płatności?

Płatności można regulować na trzy sposoby:

  1. przelewem bankowym na indywidualne konto Abonenta Limes
  2. przekazem pocztowym na Poczcie

Dane Limes do uregulowania płatności:

Limes sp. z o. o.
ul. Trzy Lipy 3
80-172 Gdańsk
NIP 585-13-25-727

Zachęcamy do korzystania ze stałego zlecenia w swoim banku.

4. Co zrobić, jeżeli nie otrzymałem faktury?

Jeżeli jesteś naszym nowym Abonentem, a nieotrzymana faktura miała być pierwszą fakturą, wystawioną przez Limes, zadzwoń do naszego Biura Obsługi Klienta – 58 728 40 00 i powiadom o tym fakcie naszego Konsultanta – poinformujemy Cię o stanie salda i umożliwimy dostęp do zaległej faktury poprzez eBOK.

Jeżeli otrzymałeś od nas już pierwszą fakturę, a oczekujesz kolejnej, przypominamy, że jest ona dostępna bezpośrednio przez Internet, w Elektronicznym Biurze Obslugi Klienta (eBOK – login i hasło otrzymałeś wraz z pierwszą fakturą).

bez_tytulu_2 – nie marnuj papieru !

W przypadku braku loginu i hasła, wystarczy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta – 58 728 4000
i powiadomić o tym fakcie naszego Konsultanta. Po weryfikacji danych, nasz Konsultant umożliwi Ci zalogowanie się do eBOK.

5. Czy faktura może być wystawiona bez podpisu i pieczątki?

Tak. Wystawiane faktury mogą być bez podpisu i pieczątki – są one cały czas prawnie obowiązujące i wiążące. Mówi o tym zarówno Prawo unijne, jak i polskie – zachęcamy do zapoznania się z obowiązującymi przepisami.

6. Czy faktury dostępne przez eBOK są honorowane przez Urzędy Skarbowe?

Tak. Faktury dostępne przez eBOK są honorowane przez wszystkie Urzędy Skarbowe. Obraz faktury przez eBOK jest identyczny z wersją papierową. Ponadto, każdą opłaconą fakturę, możesz ściągnąć na swój komputer w formacie *pdf.

7. Co zrobić z nadpłatą?

Nadpłaconą sumę można samodzielnie odliczyć od kwoty abonamentu – podczas regulowania kolejnej faktury wystarczy zapłacić abonament pomniejszony o wartość nadpłaty. Bieżący stan salda możesz sprawdzić logując się do Swojego konta eBOK.

8. Co zrobić, jeżeli na fakturze pojawiły się błędne dane?

Zgodnie z obowiązującym prawem, wystawiona faktura VAT nie może być poprawiana – nawet w przypadku małej pomyłki (błąd w adresie, drobna literówka lub niepoprawny numer). Rozwiązaniem takiej sytuacji jest wystawienie noty korygującej.

W przypadku otrzymania niepoprawnej faktury, wystarczy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta – 58 728 40 00 i powiadomić o tym fakcie naszego Konsultanta. Po weryfikacji danych, nasz Konsultant zleci wystawienie korekty faktury VAT.

 

Możesz także otrzymywać od nas faktury pocztą elektroniczną zamiast pocztą tradycyjną. W celu skorzystania z w/w opcji wystarczy pobrać i wypełnić poniżej zamieszczony dokument oraz odesłać go na adres Limes:

Limes sp. z o.o.
ul. Trzy Lipy 3,
80-172 Gdańsk
lub drogą mailową (honorujemy skan) na:
akceptacja@limes.com.pl

Pobierz oświadczenie

 

Zachęcamy do skorzystania z powyższej opcji! Szanujmy swój czas oraz zasoby naszej planety.

Zadaj pytanie
Pola oznaczone * są wymagane
Pola oznaczone * są wymagane