Korzystasz z usługi Telefonu Stacjonarnego u innego Operatora?

Chciałbyś mieć niższy Abonament i tańsze połączenia, ale zależy Ci na zachowaniu Twojego numeru, który wszyscy znają?

Teraz to proste. Przenieś Swój numer do LIMES !

Poniżej prezentujemy wszelkie pomocne informacje dotyczące przeniesienia numeru do LIMES:

1. Na czym polega przeniesienie numeru do LIMES?

Przeniesienie numeru do LIMES jest od początku do końca realizowane przez LIMES.

Załatwiamy wszelkie formalności za Ciebie – także z Twoim obecnym Operatorem.

Przeniesienie numeru do LIMES jest całkowicie bezpłatne.

Przeniesienie numeru do LIMES polega na 4 krokach:

Krok 1 – Wizyta w siedzibie LIMES:

  • wypełniasz wniosek o przeniesienie numeru do LIMES,
  • zawierasz Umowę z LIMES na niższy Abonament i tańsze połączenia,
  • wypełniasz upoważnienie dla LIMES, abyśmy mogli w Twoim imieniu zająć się wszelkimi formalnościami.

Krok 2 – Oczekiwanie na zgodę na przeniesienie numeru od dotychczasowego Operatora do LIMES.
Krok 3 – Zgoda na przeniesnie numeru do LIMES.
Krok 4 – Twój numer działa już w LIMES a Ty cieszysz się niższymi rachunkami za Telefon.

2. Kiedy mogę przenieść numer do LIMES?

Aby przenieść numer do LIMES wystarczy spełnić poniższe kryteria:
chcesz przenieść numer telefonu stacjonarnego, a nie komórkowego,
LIMES świadczy usługi pod Twoim adresem zamieszkania,
nie zalegasz z płatnościami u Swojego dotychczasowego Operatora,
odwiedzisz naszą siedzibę w celu wypełnienia dokumentów dot. przeniesienia numeru.

PAMIĘTAJ!
By przenieść numer do LIMES nie możesz wcześniej rozwiązać Swojej Umowy z dotychczasowym Operatorem.

3. Gdzie mogę wypełnić wniosek i inne dokumenty niezbędne do przeniesienia numeru do LIMES?

Wniosek oraz pozostałe dokumenty są dostępne do wypełnienia w siedzibie LIMES:
Limes s.c.
ul. Trzy Lipy 3 budynek C, piętro 4
80-172 Gdańsk

4. Czy wszystkie formalności mogę załawić podczas jednej wizytu w LIMES?

TAK! Wystarczy jedna wizyta w naszej siedzibie, aby rozpocząć procedurę przeniesienia numeru do LIMES.
Nie musisz także kontaktować się z Twoim dotychczasowym Operatorem – wszelkimi kwestiami zajmuje się LIMES.

5. Jakie dane muszę przygotować by wypełnić wniosek o przeniesienie numeru do LIMES?

Klient Indywidualny:

  • Imię, Nazwisko i data urodzenia,
  • PESEL,
  • typ i numer / seria dokumentu tożsamości (np. dowodu osobistego),
  • numer telefonu, który ma być przeniesiony do LIMES,
  • dane kontaktowe: adres, telefon, e-mail.

Osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą:

  • Imię, Nazwisko i data urodzenia,
  • PESEL, NIP, REGON,
  • datę rozpoczęcia działalności gospodarczej,
  • typ i numer / seria dokumentu tożsamości,
  • numer telefonu, który ma być przeniesiony do LIMES,
  • dane kontaktowe: adres, telefon, e-mail.
6. Ile trwa przeniesienie numeru do LIMES?

Przeniesienie numeru do LIMES trwa do 7 dni roboczych (chyba, że na wniosku podałeś inny termin).
Jeżeli nie podałeś na wniosku konkretnej daty, numer przeniesiony będzie z zachowaniem terminów wypowiedzenia obowiązujących u Twojego dotychczasowego Operatora.

Zadaj pytanie
Pola oznaczone * są wymagane
Pola oznaczone * są wymagane