Dlaczego warto?

1. Własne Światłowodowy

Sieć LIMES oparta jest wyłącznie na własnych światłowodach i tworzy największą w Trójmieście sieć szkieletową opartą o technologię 10 Gb/s – aktualnie łączna długość linii światłowodowych wynosi ponad 800 km.
Posiadamy węzły dostępowe w najbardziej atrakcyjnych technologicznie i logistycznie punktach Trójmiasta, takich jak budynek Centrum Techniki Okrętowej w Gdańsku („Zieleniak”) czy Morski Instytut Rybacki w Gdyni (MIR). Każdy z naszych 32 węzłów wyposażony jest w redundantne połączenia światłowodowe i system zasilania awaryjnego.

Wybudowana przez nas sieć światłowodowa pozwala świadczyć usługi Dostępu do Internetu, Transmisji Danych, Telefonii Stacjonarnej, Telewizji Cyfrowej IPTV, dzierżawy lambdy i całych włókien światłowodowych, a także wielu innych usług telekomunikacyjnych.

Stosowane przez nas rozwiązania i urządzenia gwarantują stabilne, bezpieczne i najszybsze połączenia z siecią Internet.

2. Szybkość

Sieć LIMES prowadzi wzajemną politykę wymiany ruchu zapewniając swoim Abonentom najszybsze połączenia w sieci internetowej.
Działając w oparciu o protokół BGP (z ang. Border Gateway Protocol) zapewniamy naszym Abonentom nieprzerwany dostęp do Internetu przy użyciu „najkrótszej drogi do celu” – co to znaczy?
Przykładowo: wpisując w swojej przeglądarce internetowej adres dowolnej strony www po kliknięciu „enter” można powiedzieć, że wysyłamy wirtualne zapytanie do świata Internetu, prosząc o udostępnienie nam tej właśnie strony. W odpowiedzi, otrzymujemy dostęp do strony, na której nam zależało.

Szybkość, z jaką wyświetli się nam ta strona www na ekranie, nie jest uzależniona wyłącznie od prędkości posiadanego Internetu. To właśnie protokół BGP otrzymując wirtualne zapytanie o stronę wyszukuje najszybszą możliwą drogę (połączenie) pomiędzy użytkownikiem sieci Limes a daną strona Internetową. Jako że każda strona Internetowa znajduje się gdzieś na fizycznym serwerze (dysku) na świecie (czy to w Warszawie, Berlinie czy USA), możliwości dotarcia do tej strony są niezliczone. Niejednokrotnie, strony www mogą ładować się w nieskończoność.

W tym miejscu musimy się pochwalić, że byliśmy pierwszym operatorem, który umiejscowił protokół BGP w Trójmieście. Natomiast działając w oparciu o niego i posiadając liczne styki światłowodowe z innymi operatorami jesteśmy w stanie zapewnić swoim Abonentom najkrótszą drogę do każdej strony w Internecie.

3. Stabilność

Sieć LIMES posiada styki światłowodowe z innymi operatorami telekomunikacyjnymi krajowymi i zagranicznymi. Ilość połączeń peer stale jest rozbudowywana, co zapewnia najszybsze i stabilne połączenia w sieci.
Styki realizowane są w technologii Ethernet, co daje nam gwarancję skutecznego i swobodnego zwiększania przepływności naszych łącz oraz optymalizowania połączeń w Internecie.
Obecnie dysponujemy stykami peer z następującymi operatorami:

  • TP S.A. – Telekomunikacja Polska S.A.,
  • TASK – Trójmiejska Akademicka Sieć Komputerowa,
  • NASK – Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa,
  • ATM S.A. – operator sieci ATMAN,
  • DE-CIX – punkt wymiany ruchu we Frankfurcie nad Menem,
  • DTAG – Deutche Telekom,
  • PLIX – punkt wymiany ruchu w Warszawie,
  • AC-X – punkt wymiany ruchu w Warszawie,
  • NETIA S.A. – ogólnopolski operator telekomunikacyjny,
  • OVH – największa francuska firma hostingowa.

4. Wiarygodność

Możesz nam zaufać – działalność telekomunikacyjną prowadzimy, zgodnie z obowiązującym Prawem Telekomunikacyjnym, w oparciu o Wpis do Rejestru Przedsiębiorców Telekomunikacyjnych o nr 1588, prowadzony przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej (UKE). Dysponujemy własnym numerem Systemu Autonomicznego AS29649 rozgłaszanym w Internecie za pomocą protokołu BGP4.

5. Gwarantowana Jakość

Jakość naszych usług jest miarodajna dzięki nieustannej kontroli i obserwacji działu technicznego. Ewentualne usterki są na bieżąco i możliwie najszybciej naprawiane.

Wskaźniki jakości dostępnych usług telekomunikacyjnych za I połowę 2015 roku.

1. Czas oczekiwania na przyłączenie do stacjonarnej publicznej sieci telekomunikacyjnej

2. Czas usunięcia awarii

3. Liczba zgłoszeń usterek przypadających na 100 abonentów w okresie jednego miesiąca:

4. Procent usterek zakończonych pełną naprawą:

5. Procent dokonanych korekt faktur w przedmiotowym okresie:

 

Zadaj pytanie
Pola oznaczone * są wymagane
Pola oznaczone * są wymagane