1. Odnośnik do elektronicznego Biura Obsługi Klienta znajduje się w Strefie Abonenta w pasku menu.
  2. Po kliknięciu na ikonę eBOK każdy klient, chcąc się zalogować, powinien podać swój identyfikator, który jest nadany na stałe oraz hasło do pierwszego logowania. (Podczas zmiany hasła i pierwszego logowania zaleca się korzystanie z przeglądarki Internet Explorer).
    eBOK2
  3. Zarówno identyfikator jak i hasło do pierwszego logowania przesłane jest do każdego nowo podłączonego klienta drogą pocztową po podpisaniu umowy z Limes. W przypadku nie otrzymania w/w danych, każdy Klient może uzyskać identyfikator oraz hasło do pierwszego logowania dzwoniąc na naszą infolinię na numer telefonu 58 728 40 00.
  4. Po zalogowaniu do systemu eBOK, każdy klient powinien zmienić podane przez nas wcześniej hasło na nowe.
  5. Hasło z umowy (obrazek poniżej) jest to hasło do pierwszego logowania (patrz pkt. 2)
    eBOK3
  6. Podając nowe hasło, ze względu na bezpieczeństwo Klienta, każdy musi wziąść pod uwagę następujące wyjątki:
    • hasło musi się składać z minimum 6 znaków
    • musi zawierać minimum 2 litery (przynajmniej jedną dużą, np. Ab)
    • musi zawierać minimum 2 cyfry (np. 12)
    • żadna z liter (bez względu na ich wielkość) oraz cyfr nie może się powtarzać (np. Aa lub 11)

    UWAGA! Nieudana próba 5 logowań do systemu eBOK powoduje automatyczną blokadę konta.

  7. Po zmianie hasła do każdego Klienta zostaje wysłany mail potwierdzający zmianę hasła oraz aktywujący konto w systemie eBOK.
  8. Po ponownym zalogowaniu do systemu eBOK, każdy klient uzyskuje dostęp do informacji o:
    • aktualnych usługach, z których korzysta,
      eBOK5
    • finansach, fakturach, dokonywanych wpłatach,
      eBOK6
    • możliwości zmiany hasła dostępu,
      eBOK7
    • oraz nieustanny kontakt z naszymi konsultantami.
Zadaj pytanie
Pola oznaczone * są wymagane
Pola oznaczone * są wymagane